Tavuklu Sebzeli Noodle

Sushico ile aramız iyiydi ama malum olaydan sonra bozuldu, daha da bozulmaz dedik ama önünü alamadık, çok bozdu! Biz de kendi Noodle'ımızı kendimize yapmaya karar verdik. Ortaya da bu Tavuklu Sebzeli kısaca bol malzemeli Noodle çıktı! Önce malzemeleri yazayım;


  • 1 Paket Noodle
  • 500gr Tavuk (Ben tavuğun kalçasını kullanıyorum)
  • 1 Sarı Biber
  • 2 Kırmızı Biber (Büyüklüğüne göre bir de olabilir)
  • 1 Kabak
  • 1 Havuç
  • Biraz brokoli

Öncelikle tüm sebzeleri ince ince dilimliyoruz, fotoğraftaki gibi hazır hale getiriyoruz. Woka dilimlediğimiz biberleri koyuyoruz ve çok az sıvı yağ ile kavuruyoruz. Daha sonra üzerine kabak, havuç, brokoli üçlüsünü ekliyoruz ve hep beraber bir süre pişiriyoruz. Sebzeler biraz yumuşadığında üzerine yarım şişe soya sosu ekliyoruz ve bir süre de soya ile pişiriyoruz. Küp küp kestiğimiz tavukları da bu karışıma ekliyoruz.


Onlar pişerken biz başka bir tencerede bir paket Noodle'ı haşlıyoruz. Haşlandıktan sonra süzerek woktaki karışıma ekliyoruz, üzerine biraz daha soya koyuyoruz. Beş-on dakika kadar pişirdikten sonra servise hazır hale geliyor. İsteyen soya filizi ve karnabahar da koyabilir, vejetaryenler de tavuksuz halini yapabilirler! Bu tariften 5 kişilik yemek çıkıyor. Şöyle de bir şey oluyor;

Yorumlar

  1. istanbuldaki en sevdiğim yemek nunoodle'daki noodle'dır. ve şu resimdeki yapılan şey harika gorunuyor yaaahu! davet bekliyorum :p

    YanıtlaSil
  2. ben yedim onu! bir harika! :A

    YanıtlaSil

Yorum Gönder