Ispanaklı Patates

Doğaçlama bir yemek ile başlıyorum yazmaya. Bir acıkma anında farklı bir şeyler yemek ister ya insanın canı hani, işte öyle bir anda çıktı ortaya bu yemek. Ben sadece bunu yiyerek doyurdum karnımı ama kırmızı et, tavuk ve balığın yanında garnitür olarak da çok iyi gider. Gerekli malzemeler;

  • 2 Patates
  • 15-20 yaprak Ispanak
  • 1 küçük Soğan
  • 2 diş Sarımsak
  • Yarım paket Krem Peynir
  • 1 yemek kaşığı Zeytinyağı
  • Tuz, Karabiber


Tavada zeytinyağını hafif kızdırdıktan sonra minik minik doğradığımız soğanları ve sarımsakları atıp kavuruyoruz. Ardından ıspanağı da kıyıp tavaya atıyoruz. Ayrı bir tencerede patatesleri haşlayıp küp küp doğruyoruz, kavrulan soğan, sarımsak ve ıspanağın içine atıp patatesler hafif kızarana kadar tavada çeviriyoruz. Krem peyniri de koyup eritiyoruz. En son tuz ve karabiber ekleyip tabağımıza alıyoruz. Ben süs amaçlı üzerine, biraz ıspanak ayırıp, ince ince kıydım ve zeytinyağı gezdirdim.

Afiyet olsun!


Yorumlar